Vinterkyla

Hej hej och hallå dagboken

Vi kom nyss in från en promenad som anordnats av Mia karlsson.

det var några andra hundar där och det gick väl helt okej, men som ni vet så har jag lite svårt för endel hanhundar, och när massa hundar kommer fram samtidigt och ska hälsa, ja då blir jag lite tvär, man kan väl hälsa en i taget?

så jag sa ifrån till en hund, sen gick vi lite igen. Flinga tyckte även hon att det var lite läskigt då do andra var schäfer storlek och flinga är så pass liten som hon är, men hon var lite tuff och nosade lite på dom igen sen :)

Men vi valde att avbryta proenaden vid ett tidigt skede för att det var så kallt och för att flinga bara är 12 veckor gammal.

Nu ligger flinga PÅ mig och sover, jag låter henne göra det, men börjar hon buffla och ha sig, ja då åker hon ner!

//WowIce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0